Masz jakieœ pytania?

+48884 894 611

Pobierz CV

PDF or HTML

Audyty SEO

Audyt SEO – strona prześwietlona i gotowa do promocji

Nie każdą stronę internetową można łatwo wypromować online i to wcale nie ze względu na duża konkurencję w branży czy też na jej nieatrakcyjność. Głównym powodem, dla którego często działania marketingowe nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, jest brak początkowego audytu strony. Audyty SEO są w stanie znacznie pomóc wówczas, gdy strona ma być w dalszej kolejności promowana poprzez pozycjonowanie.

Czym jest audyt SEO?

Audytem SEO nazywa się pakiet czynności, których zamiarem jest poprawienie ruchu na stronie internetowej. W tym celu konieczne jest jej dokładne zbadanie pod kątem zawartości oraz konkurencyjności. Audyt SEO jest w stanie pomóc w odpowiedzi na takie pytania jak:

  • dlaczego na stronę wchodzi tak mało osób?
  • jak strona plasuje się w porównaniu z konkurencją?
  • czy strona spełnia najnowsze standardy?
  • co można zrobić, aby poprawić sytuację strony internetowej pod kątem marketingowym?

Wdrożenie zaleceń, które są wynikiem audytu, skutkuje zwiększeniem ruchu na stronie i jest najlepszym wstępem do dalszej jej promocji z wykorzystaniem pozycjonowania.

Na audyty SEO składają się następujące czynności: analiza słów kluczowych na stronie, analiza konkurencji w branży, optymalizacja kodu strony oraz jej treści pod kątem wyszukiwarki Google, rekomendacje dotyczące drobnych zmian na stronie, aby poprawić jej wygląd i łatwość obsługi.

Audyt profesjonalnie

W branży SEO mam wieloletnie doświadczenie i jedną z moich specjalności są audyty SEO. Polecam je każdemu, kto chce uzyskać optymalne wyniki przy pozycjonowaniu stron. Bez audytu rezultaty mogą być niższe nawet do 30%. Audyty przeprowadzam zawsze profesjonalnie, badając stronę na różnych płaszczyznach. Po dokonaniu audytu na zlecenie dokonuję wdrożenia poprawek. Dzięki tej analizie strony można poprawić swoje wyniki online, przyciągając na stronę wielu nowych użytkowników.

Koszty audytu ustalane są indywidualnie, między innymi na podstawie liczby podstron i ich rodzaju w serwisie internetowym, jego tematyki, założonych wyników marketingowych.